Tema

Sitter tittar på gamla arkivbilder. Bestämmer mig för att det är temadag i dag.

Två av bilderna hör förresten ihop och en kan man ta bort. Nästan som lattjolajbanlådan.


~ av Ove på 10 september, 2011.

6 svar to “Tema”

  1. Lattjolajbanlådan var lika kul varje gång. Inte för att jag hade rätt alla gånger utan för att jag fick nya infallsvinklar. Musen ska bort :)…
    /K

    • Jag kommer inte ihåg men jag tror inte jag hade samma åsikt som Brasse en enda gång.

      Törs man be om en motivering? 🙂

      • Det är en familjeangelägenhet…
        Du behöver inte ge rätt svar än om det är fler som vill gissa.

        Spännande teckning han fick i pannan och nedåt.
        Den översta vet jag inte om det är en hon eller han.
        /K

  2. Magnus och Eva… Magnus och Eva!!! 😉 Nostalgi.

    Hästen ska bort!
    Motivering: Katt och råtta-lek… 🙂

    //M

  3. Två gissningar. Lika som Brasse.
    Traditionsenligt borde jag väl ropa ”fel fel fel!”. Men det går ju inte för Katja har rätt.

    Musen ska bort. Katten och hästen har det gemensamt att de är fotade i stallet. 🙂

  4. Men åååh!! 😉

Kommentera

 
