Inredningseftermiddagen

I eftermiddag har jag varit på förevisning av inredningsprylar hemma hos mamma. Inredningsparty kanske det heter? Det var rätt ok fast det inte fanns särskilt mycket tilltalade pryttlar. Det var jag förberedd på för så brukar det vara med mig och inredning. Det mest slående var väl att jag blev upplyst om vad jag tycker (eller kanske borde tycka?) av försäljaren. Nu visste jag i och för sig redan det och är inte det minsta osäker på mig i det fallet, så jag hade nog klarat mig bra ändå. Men det är helt i sin ordning – meningen med att vara försäljare är väl att sälja antar jag.

Mycket prat och hög ljudnivå så nu känner jag mig så här i huvudet:

~ av Ove på 9 oktober, 2011.

Kommentera

 
