Revbensbrottet

Så här ser den ut, bilden som kostade mig ett revbensbrott:

Entusiasmen slog sina klor i mig och trots att jag förmodligen borde känt att belastningen mot bröstet inte alls var bekväm så uppmärksammades jag inte på det förrän det sa knak. Och då är det ju så dags.

Nästa gång får jag tänka mig för. (Det bestämde jag mig i och för sig för efter förra revbensbrottet också.)

Ytterligare några färgbilder från utflykten finns här efter en liten uppdatering.

~ av Ove på 2 maj, 2012.

2 svar to “Revbensbrottet”

  1. Gillar verkligen den här bilden. Den har en intressant blandning av vemod och skönhet.

    /Jimmy

    • Det blir ett litet plåster på brottet. 🙂
      Fast jag funderar fortfarande på om bilden var värd det. Eller… eftersom jag inte kan göra något åt det nu så är den väl egentligen det. Det blev ju faktiskt en bild.

Kommentera

 
