Festivaldagarna

Några dagars semester för vistelse i Mullsjö under fotofestivalen har gjort gott. Samtliga utställningar, flera föreläsningar, många roliga och intressanta möten och återseenden och en endags workshop med Morten Krogvold har jag hunnit med. Några böcker köpte jag visst också.

Ingen konst alls att göra av med 5 dagar i Mullsjö. En paus i programmet kunde lätt fyllas med samtal med andra besökare, någon av de  utställande fotograferna eller någon från arrangörsidan. Eller lystet bläddrande i fotoböcker. Liten avstickare hem på tisdag eftermiddag och sedan tillbaka igen på onsdagen.

Invigningen

Fotoklubbarnas tillhåll

Mina bilder på planket

Planketfluktare

Det finns massor av busskurer i Mullsjö

I källaren

~ av Ove på 7 juni, 2012.

Ett svar to “Festivaldagarna”

  1. Jag som tänkt sikta kameran på bensinpumprana i Nunnered istället…men det stod en Volvo ivägen när jag passerade…

Kommentera

 
