SÅLD!

I dag var jag till DevPorts kontor i Mjärdevi, Linköping, för att leverera en bild de köpt av mig. En riktigt stor bild – 140x100cm (monterad på en 5mm tjock PVC-skiva och med en aluminiumlist på baksidan för stabilitet och upphängning). Resultatet blev riktigt bra så det går helt klart att göra stora förstoringar i hög kvalitet. Det är vi överens om, gänget på DevPort och jag. Extra kul att leverera en såld bild när kunden blir så nöjd.

Upplagan är 5st så det finns 4 kvar. Hör av dig om du är intresserad.

Manhattan 700Manhattan från Empire State Building

(Klicka på bilden så blir den aningen större.)

Det hänger ytterligare 14 av mina bilder på DevPorts kontor sedan tidigare. Här är några:

Jag säljer givetvis gärna fler sådana också, det är bara att höra av sig.

 

 

 

 

~ av Ove på 12 april, 2013.

Ett svar to “SÅLD!”

  1. imponerande…

Kommentera

 
