Torktumlaren

Nyligen hemkommen från en workshop med Martin BogrenStudio Tintin i Malmö. Jaja. Nyss och nyss – det är nästan 2 dygn sedan jag kom hem. Men ändå.

Skeppet Tintin var en fantastisk miljö att vara i. En 100 år gammal bogserbåt, numer pensionerad och ombyggd till fik/fotostudio. Missa inte att gå dit och fika om du är i Malmö.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig eftersom jag inte varit på någon workshop förut. Hoppades väl att på något vis komma vidare med mitt fotograferande utan att ha någon uppfattning om hur.

Martin har guidat på ett övertygande, subtilt och engagerande sätt. Han har också öppenhjärtigt berättat om hur han arbetar. Det blev 4 omtumlande dagar och det är mycket som studsar omkring i skallen nu.

Som avslutning gjordes ett bildspel med valda bilder av respektive deltagare. Här är mina (under hittas lämpligt ackompanjemang):


Detta bildspel kräver JavaScript.

~ av Ove på 10 september, 2013.

2 svar to “Torktumlaren”

  1. Har du ‘landat’ ännu?

Kommentera

 
